Subject: Rahvusvaheliste konverentside taotlusvooru avamine 2025
From: Brit Bärengrub <[email-masked]>
To: Sandra Särav, "Ede Teinbas", <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Jan 2025 12:35:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (kuupäev digiallkirjas)dokumendi 
nr 11-4/25/347.

Pealkiri: Rahvusvaheliste konverentside taotlusvooru avamine 2025​Lugupidamisega

Riin Roosalu
valdkonnajuht
toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+3725140587
+372 627 9368
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.